Wizytówka Google
Google Biznes jest przez wielu przedsiębiorców często ignorowana. W przeciwieństwie do fanpage Facebooka czy konta na Instagramie odpowiednio prowadzona wizytówka Google zwiększa szanse na to by klienci wyszukujących konkretnych towarów czy usług trafili właśnie do Twojej firmy. Wpływa również na SEO strony www.
W tym miejscu możesz dodać nie tylko godziny otwarcia czy dane kontaktowe.
Jeśli działasz lokalnie regularne prowadzenie wizytówki Google będzie dla Ciebie świetnym kanałem do komunikacji. Po wejściu w aplikację Google Maps dla Twojej lokalizacji automatycznie wyświetlana jest sekcja nowości, w której Google publikuje najnowsze wpisy lokalnych firm oraz ostatnio opublikowane opinie i zdjęcia użytkowników przez co wizytówka Twojej firmy automatycznie prezentowana jest użytkownikom. Musisz tylko zadbać o to, by Google miało co wyświetlać w sekcji nowości.
Wyobraź sobie, że zepsuł Ci się rower lub hulajnoga. Wyszukujesz w Google serwisu. W pierwszych wynikach wyszukiwania wyświetla się kilka pozycji. Część z nich ma kilka opinii ze średnią 3,5 a jedna z nich ma średnią ocen 4,7 z kilkuset opinii. Do tego w wizytówce firmy możesz znaleźć zdjęcia ostatnich napraw krytycznych przypadków, z którymi specjaliści z tej firmy sobie poradzili. Którą firmę wybierasz?
BEZPŁATNA KONSULTACJA
Umów się na bezpłatną, niezobowiązującą konsultację.